Σύμφωνα με την τελευταία ανάλυση της iSuppli, το μερίδιο της Apple στην παγκόσμια αγορά των tablets έχει επανέλθει σχεδόν στα υψηλότερα του επίπεδα (70% το πρώτο τρίμηνο του 2011) με την εταιρεία να έχει πουλήσει κατά το περασμένο τρίμηνο 17 εκατομμύρια iPad. Ο αριθμός αυτός αναλογεί σε αύξηση της τάξης του 44.1% από τις 11.8 εκατομμύρια πωλήσεις του πρώτου τριμήνου και ποσοστό 69.6% της παγκόσμιας αγοράς των tablets.
Στη δεύτερη θέση ακολουθεί για ακόμα μια φορά η μεγαλύτερη ανταγωνίστριά της, Samsung, με τις πωλήσεις tablets της να ανέρχονται στα 2.25 εκατομμύρια για το δεύτερο τρίμηνο του 2012 ελαφρώς ανεβασμένες σε σχέση με τα 2.19 εκατομμύρια του προηγούμενου τριμήνου, αλλά με χαμηλότερο μερίδιο αγοράς από 10.8% σε 9.2%. Όλα αυτά έρχονται λίγο μετά τη χθεσινή ανακοίνωση του Samsung Galaxy Note 10.1, με το οποίο η κορεάτικη εταιρεία φιλοδοξεί να μπει δυναμικότερα στην αγορά των tablets και να κατορθώσει να απειλήσει για πρώτη φορά το iPad.