Με την ανακοίνωση του iPad mini η Apple είχε σαφές στόχο να μπει σφήνα στην αγορά των μικρότερων 7 ιντσών tablets όπου βρισκόταν κατά κύριο λόγο η amazon με το Kindle fire και τελευταία η Google με το Nexus 7.
Η Amazon βλέπει ότι απειλείται και γι'αυτό έβαλε μια διαφήμιση στην επίσημη ιστοσελίδα της η οποία στοχεύει άμεσα το iPad mini με τα χαμηλά specs και την τιμή του ($329). Συγκεκριμένα συγκρίνει το μικρότερο iPad με το δικό της Kindle Fire HD των $199 με την χαρακτηριστική φράση Much More for Much Less ("Πολλά περισσότερα για πολλά λιγότερα").
Εκτός από την διαφορά τιμής στο συγκριτικό γίνεται λόγος και για τις διαφορές στην οθόνη και τα ppi.