Στην έκθεση τεχνολογίας CEATEC που λαμβάνει χώρα αυτές τις ημέρες στην Ιαπωνία, η εταιρεία Fujitsu, ανάμεσα σε άλλες καινοτόμες ιδέες, παρουσίασε έναν εξελιγμένο τρόπο επικοινωνίας του θεατή με τον τηλεοπτικό δέκτη, έχοντας το κινητό του τηλέφωνο ως το εργαλείο διασύνδεσης.
Η ιδέα είναι εξαιρετικά απλή, όσο το ακόλουθο παράδειγμα: ο θεατής βλέπει μια διαφήμιση στην τηλεόραση. Σηκώνει το κινητό του τηλέφωνο και με την κάμερα στοχεύει την οθόνη της τηλεόρασης.
Άμεσα, το κινητό «διαβάζει» τα πολύ γρήγορα -και αόρατα στο ανθρώπινο μάτι- σήματα που εκπέμπονται με μορφή «φλας» και έτσι «αντιλαμβάνεται» τι θέλει η διαφήμιση να προβάλλει στην οθόνη του τηλεφώνου. Ανάλογα με τις επιθυμίες των παραγωγών της τηλεοπτικής διαφήμισης, η οθόνη του κινητού μπορεί να μεταβιβάσει τον θεατή στην ιστοσελίδα του διαφημιζόμενου προϊόντος ή να προβάλλει περαιτέρω πληροφορίες (φωτογραφίες, τεχνικά χαρακτηριστικά, βίντεο) για το εν λόγω προϊόν.
Όπως γίνεται εύκολα αντιληπτό, δεν υπάρχουν περιορισμοί για την ιδέα / τεχνολογία της Fujitsu, αρκεί να υποστηριχθεί (μελλοντικά) από τους τηλεοπτικούς παραγωγούς, καθώς οι υλοποιήσεις μπορούν να ποικίλλουν: πχ. μια ταινία στην τηλεόραση μπορεί να προβάλλει στο κινητό τηλέφωνο πληροφορίες για τους ηθοποιούς, το σενάριο ή να προσφέρει πρόσβαση σε περαιτέρω σκηνές. Το μοναδικό που (θα) απαιτείται από τον θεατή-χρήστη είναι να στοχεύσει με την κάμερα του κινητού τηλεφώνου την οθόνη της τηλεόρασης.