Σύμφωνα με το Buzz Marketing Group, που ειδικεύεται στο συγκεκριμένο αντικείμενο, οι νέοι στην Αμερική προτιμούν πλέον το Microsoft Surface αντί του Apple iPad, αφού το θεωρούν περισσότερο “cool”. Συμβαίνει το ίδιο και με το iPhone;
Οι έφηβοι είναι εκείνοι που κρίνουν σε σημαντικό βαθμό της επιτυχία ενός προϊόντος και μια εταιρείας κατασκευής κινητών και gadgets. Μέχρι πριν λίγο καιρό, η Apple θεωρούνταν το νούμερο ένα trend στη συγκεκριμένη κατηγορία και καμία άλλη εταιρεία δεν φαινόταν ότι θα μπορούσε να της “αντισταθεί”.
Τα δεδομένα άλλαξαν με την παρουσίαση του Microsoft Surface και των Windows 8, όπως και του Samsung Galaxy S III. Η τάση που εμφανίζεται στους εφήβους αυτή τη στιγμή, τους θέλει να προτιμούν τα δύο αυτά προϊόντα έναντι των iPad και iPhone 5 στις στατιστικές μελέτες.
Το αν αυτό θα έχει άμεση επίπτωση στις πωλήσεις της εταιρείας από το Cupertino μένει να το δούμε. Σε κάθε περίπτωση πάντως, ο Jony Ive και η ομάδα του οφείλουν να ετοιμάσουν κάτι καλύτερο για τη συνέχεια, αν θέλουν να κρατήσουν την εταιρεία στα επίπεδα που την άφησε ο Steve Jobs.