Έκθεση των IDC και App Annie αποκαλύπτει ότι οι συνολικές δαπάνες για παιχνίδια στο App Store του iOS και στο Google Play του Android ξεπέρασαν αυτές των παιχνιδοκονσολών το τέταρτο τρίμηνο του 2012 χωρίς να λαμβάνονται υπόψιν τα έσοδα από διαφημίσεις, οι οποίες διαδραματίζουν σπουδαίο ρόλο σε παιχνίδια σε smartphones και tablets.
Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι οι καταναλωτές ξοδεύουν περισσότερα σε παιχνίδια σε συσκευές όπως το iPhone και το iPad παρά σε παιχνιδοκονσόλες όπως το PlayStation Vita σηματοδοτώντας μια στροφή που οι μεγάλες εταιρείες (Nintendo, Sony) δεν φαίνεται να έχουν συνειδητοποιήσει. Για παράδειγμα, η Nintendo αρνείται πεισματικά να εισέλθει στο χώρο αυτό μεταφέροντας μερικά από τα παιχνίδια της στο iOS και Android χάνοντας δυνητικά μια τεράστια πηγή εσόδων.
Πηγή