Στα φετινά Grammy Awards, οι Microsoft και Google παρουσίασαν δύο νέες διαφημίσεις για προϊόντα τους, που συναγωνίστηκαν μεταξύ τους επιδεικνύοντας απίστευτη ενέργεια και ευφυΐα αντίστοιχα. Δεν ξέρουμε αν οι παραπάνω χαρακτηρισμοί αφορούν στους διαφημιστές που έχουν προσλάβει, αλλά θέλουν να μας πείσουν ότι αφορούν τουλάχιστον στα προιόντα τους.
H Microsoft, θέλει να μας πείσει, ότι αποκτώντας το Surface Pro, θα γίνετε επαγγελματίες breakdancers και εκπληκτικοί beatboxers ενώ στην δεύτερη περίπτωση, η Google με το Nexus 4 και το Google Now θα σας μάθουν να ξεχωρίζετε τον αχινό (αλήθεια είναι… fish;) από τα λαχανικά!
Δείτε τις διαφημίσεις που «έπαιξαν» κατά την διάρκεια των βραβείων Γκράμι και βγάλτε τα συμπεράσματα σας.