Loading...

Ο ειδικός της Apple τώρα στην διάθεση σας απο την άνεση του σπιτιού σας

  • Άρθρο του Neumann
  • at 8/31/2012 -



Το Genius Bar είναι μια καταπληκτική υπηρεσία που μας παρέχει λύσεις στα προβλήματα μας με τις Mac και iOS συσκευές μας. Το πρόβλημα είναι πως με μόνο 375 Apple stores παγκοσμίως, θα πρέπει κάποιος να ζει σε μια από τις μεγάλες πόλεις που βρίσκονται αυτά τα καταστήματα προκειμένου να επωφεληθεί της υπηρεσίας Genius Bar.

Αλλά αυτό δεν είναι πλέον πρόβλημα επειδή τώρα μπορείτε να μιλήσετε με έναν ειδικό της Apple από την άνεση του σπιτιού σας μέσω του online store της εταιρείας.

Η νέα αυτή υπηρεσία έχει σκοπό της προς το παρόν την βοήθεια των πελατών σε ερωτήσεις που έχουν σχετικά με την επικείμενη αγορά τους μέσω του καταστήματος. Πέραν της βοήθειας που μπορεί να σας προσφέρει ο ειδικός για την αγορά της συσκευής που ταιριάζει περισσότερο στις ανάγκες σας, μπορείτε ακόμη τον συμβουλευτείτε και κατά την διάρκεια σύνδεσης και ρύθμισης της καινούριας σας συσκευής.

Η Apple εξηγεί στο Macworld:


In addition to customers already being able to chat, request a call with a specialist and experience a guided tour of the store, now customers can schedule an online session to set up their iPhone or iPad device. When you have a new product, Specialists are on hand to help you get set up, configure your email, stay in sync with iCloud and more.
Our Specialists will take the time to understand your needs and answer all your questions. We don’t work on commission, so we care only about making sure you’re completely satisfied with your purchase.

Η υπηρεσία είναι προς το παρόν διαθέσιμη μόνο μέσω του Αγγλικού online store αλλά αναμένεται να γίνει διαθέσιμη και στο Αμερικανικό εντός των ημερών. Για να κάνετε χρήση της υπηρεσίας το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να πατήσετε το κουμπί ‘Ask Now’ που εμφανίζεται στην κορυφή της σελίδας στην οθόνη που έχετε μπροστά σας όταν αγοράζετε μια νέα iOS συσκευή.

Μετά τα πρόσφατα γεγονότα με τους υπαλλήλους των καταστημάτων λιανικής της Apple η νέα αυτή υπηρεσία φαίνεται πως η εταιρεία προσπαθεί να κατευθύνει τους χρήστες στην online εξυπηρέτηση. Αυτό βέβαια από την άλλη σημαίνει πως το μέγεθος που έχει πάρει το Genius Bar θα συρρικνωθεί και φυσικά όλοι αυτοί οι υπάλληλοι δεν θα είναι πλέον απαραίτητοι μέσα στα καταστήματα.

Σε αντίθεση με αυτό το ανακοινωθέν μια αναφορά ενός άρθρου στις αρχές Ιουλίου μας υποδείκνυε πως η εταιρεία προσπαθεί να αυξήσει την δυναμική των Genius Bar με το να προσφέρει μεγαλύτερα τραπέζια μέσα στο κατάστημα τα οποία θα μπορούν να εξυπηρετούν 12 πελάτες αντί των 7 που είναι μέχρι τώρα.


Σχόλια

Αρθρογράφος

Άρθρο του Neumann

Gadget-ακιας με ιδιαίτερη προτίμηση στο κλειστό (?) τεχνολογικό οικοσύστημα της Apple...