Δύο μήνες πριν την έναρξη της CES 2013, φήμες (που δεν ξέρουμε, βέβαια, πόσο σοβαρά πρέπει να ληφθούν) θέλουν τον Κορεάτη κατασκευαστή να σκέφτεται να αλλάξει λογότυπο και «πολιτική» marketing.
Σύμφωνα με πληροφορίες που διαρρέουν από το Channel News, η Samsung σκέφτεται το ενδεχόμενο… «ριζικής» μεταμόρφωσης της εταιρείας με νέο λογότυπο – και όχι μόνο. Γι’ αυτό φαίνεται ότι χρησιμοποιεί τον Scott Bedbury, ο οποίος έχει εργαστεί στο παρελθόν σε Nike και Starbucks.
Φαίνεται, πάντως, ότι, πέρα από το λογότυπο, η εταιρεία θα αλλάξει και τον τρόπο που αντιμετωπίζει το marketing των προϊόντων της, προσανατολισμένη σε lifestyle ενέργειες, με τον τρόπο που το κάνει η αμερικανική Nike.
Για να δούμε, λοιπόν, τι θα δούμε στο μέλλον από τους Κορεάτες, οι οποίοι, βέβαια, σε κάθε περίπτωση δεν τα πάνε καθόλου άσχημα, αν λάβουμε υπόψη μας, για παράδειγμα, τα πρόσφατα νέα των 30 εκατομμυρίων πωλήσεων για το Samsung Galaxy S III.