Σε μια ακόμα προσπάθεια να μειωθούν τα έξοδα, η εταιρία AMD σκοπεύει να σταματήσει την συνεργασία της με πελάτες που χρειάζονται μικρές ποσότητες από τα προϊόντα της ενώ παράλληλα πρέπει να γίνουν και αλλαγές σε αυτά. Μία τέτοια προσέγγιση θα μειώσει το μερίδιο της αγοράς που έχει αλλά παράλληλα σημαίνει και διαφορετική οικονομική δομή για όλη την εταιρία.
Σύμφωνα με τον Rory Read, CEO, AMD:
Όλα τα σχέδια δεν είναι ίδια. Δεν σημαίνει οτι όσο πιο πολλά υπάρχουν, τόσο το καλύτερο. Περισσότερα σχέδια σημαίνει μεγαλύτερα κόστη, λόγο ελέγχου και back-end εξόδων που αυξάνουν τα έξοδα της εταιρίας. Θέλουμε να επικεντρωθούμε σε σχέδια που μπορούν να αυξήσουν τηνπαραγωγή μιας και κάθε σχέδιο έχει πρόσθετο κόστος....
Η νέα πολιτική της εταιρίας έχει μειώσει τα έξοδα από τα $610 εκατομμύρια στα$450 εκατομμύρια ανά τρίμηνο το τρέχον έτος και η διαφορά των $160 εκατομμυρίων είναι σημαντική για μια εταιρία σαν την AMD. H μείωση όμως στα έξοδα κατασκευής νέων προϊόντων προκαλεί μείωση και στο μερίδιο αγοράς. Η Nvidia είχε δεχτεί μεγάλη κριτική όταν είχε αυξήσει τα έξοδα κατά την διάρκεια της παραγωγής της οικογένειας GPU Kepler, αλλά τελικά κατάφερε και έγινε ο μεγαλύτερος προμηθευτής σε κάρτες γραφικών για φορητούς υπολογιστές και λόγω της απροθυμίας της AMD να μεταφέρει την οικογένεια Radeon Mobility σε νεώτερη αρχιτεκτονική.
Ο Rory Read παράλληλα έκανε αναφορά στις τεχνολογίες που χρησιμοποιεί η AMD. Λόγω των πολλών διαφορετικών αρχιτεκτονικών η AMD χρησιμοποιεί εννιά διαφορετικές τεχνολογίες κατασκευής, 45nm και 32nm στην Globalfoundries καθώς και 55nm, 40nm, 28nm με και χωρίς χαρακτηριστικά χαμηλής κατανάλωσης. Σκοπός του είναι να κρατήσει μόνο δύο τεχνολογίες καθώς και να μειώσει τον αριθμό των metal layers στους επεξεργαστές στα “industry standard” επίπεδα, κάτι που θα επηρεάσει τις επιδόσεις.
Σκοπός του Read είναι η AMD να μπορεί να εκτελεί γρήγορα τα σχέδια σχεδιασμού και κατασκευής προϊόντων για της ανάγκες της αγοράς, αν και από ότι φαίνεται δεν λειτουργεί καλά μιας και η εταιρία αναγκάστηκε να αναβάλει την παρουσίαση της νέας της αρχιτεκτονικής Steamroller από το τέλος του 2013 στο τέλος του 2014.