Ο Justin Angel, ένας μηχανικός της Nokia που δουλεύει για το Windows Phone, έχει δώσει λεπτομερείς οδηγίες οι οποίες θέτουν σε κίνδυνο τα έσοδα από τις in-app αγορές των Windows 8 παιχνιδιών. Ο Angel επισημαίνει το παιχνίδι Soulcraft των Windows 8 ως ένα παράδειγμα για το πως οι χρήστες των Windows 8 θα μπορούσαν δυνητικά να αλλάξουν κάποια μέρη του παιχνιδιού παρακάμπτοντας την ανάγκη πληρωμής για in-app αγορές.
Η διαδικασία είναι λίγο περίπλοκη για τον μέσο χρήστη, αλλά τα βήματα δείχνουν πόση εύκολη είναι η δυνατότητα πειρατείας με την προσέγγιση της Microsoft για το Windows Store. Τα παιχνίδια των Windows έχουν επηρεαστεί από τα γνωστά keygen και patches για χρόνια, αλλά όπως αναφέρει ο Angel “αποθηκεύοντας τοπικά κρυπτογραφημένα δεδομένα, μαζί με την αλγόριθμο και το κλειδί/hash της αλγορίθμου είναι συνταγή για περιστατικά ασφαλείας”.
Διάφορες άλλες προσεγγίσεις που περιγράφονται από τον Angel δείχνουν πως οι χρήστες των Windows 8 θα μπορούσαν εύκολα να τροποποιήσουν δοκιμαστικές εκδόσεις σε πλήρης εφαρμογές και τι δυνατότητα αφαίρεσης των διαφημίσεων μέσα από τις εφαρμογές. Υπάρχουν επίσης τρόποι για την αλλαγή του κόστους των in-app αντικειμένων των παιχνιδιών και λύση για το ξεκλείδωμα επιπέδων στο παιχνίδι Cut The Rope. H τροποποίηση των Windows 8 παιχνιδιών φαίνεται ότι προσπερνάει τη συντριπτική πλειοψηφία των τρόπων με τις οποίες οι προγραμματιστές μπορούν να έχουν έσοδα με τα Windows 8.