H Samsung συνεχίζει το επιθετικό marketing απέναντι στην Apple. Και απ’ ό,τι φαίνεται, βρίσκει αφορμή από την «αχίλλειο πτέρνα» της εταιρείας του Cupertino, τους χάρτες της, βάζοντας απέναντί τους ένα Samsung Galaxy S III.
Η διαφήμιση που βλέπετε έχει τοποθετηθεί στη George Street στο Sydney της Αυστραλίας, αντιπαραθέτοντας τις δυνατότητες πλοήγησης του Samsung Galaxy S III απέναντι σ’ ένα όχημα το οποίο (αν κρίνουμε από την εμφάνισή του) μάλλον έχασε το δρόμο, χρησιμοποιώντας ένα όχι και τόσο καλό σύστημα πλοήγησης (ποιο να είναι αυτό, άραγε;)
Και παρόλο που δεν υπάρχει ευθεία αναφορά στους χάρτες της Apple, είναι προφανές ότι το εν λόγω marketing της εταιρείας εμπνέεται από την ιστορία με την πόλη Mildura στην Αυστραλία, που οι χάρτες της αμερικανικής εταιρείας μετέφεραν 70 χιλιόμετρα μακριά από την πραγματική της τοποθεσία.
Εσείς πώς βρίσκετε τη διαφήμιση της Samsung;