Μέχρι το καλοκαίρι, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή θα έχει προχωρήσει στην υλοποίηση των αναγκαίων κινήσεων ώστε να εξασφαλιστεί η προστασία των προσωπικών δεδομένων των χρηστών που επισκέπτονται τις ιστοσελίδες της Google.
Από τον περασμένο Μάρτιο, η αμερικανική εταιρεία συνδυάζει δεδομένα που αντλεί από τις ιστοσελίδες της προκειμένου να «στοχεύει» καλύτερα με διαφημιστικές ενότητες τους χρήστες της.
Τον Οκτώβριο του 2012, δόθηκε στην Google διορία τεσσάρων μηνών προκειμένου να εναρμονίσει τις πρακτικές της με την ευρωπαϊκή νομοθεσία προστασίας προσωπικών δεδομένων.
Από την πλευρά της, η αμερικανική εταιρεία ισχυρίστηκε ότι οι πολιτικές της ήταν σύμφωνες με τη νομοθεσία.