Loading...

Εγγύηση και για ατυχήματα για το Galaxy S4 στις Αφρικανικές χώρες.

  • Άρθρο του Δημήτρης Τζάτσης
  • at 4/28/2013 -


Η Samsung ανακοίνωσε ότι το Galaxy S4 θα έρθει με μια 24-μηνών εγγύηση που θα καλύπτει και από τυχαίες ζημιές (“accidental damage from handling (ADH)”) για του Παναφρικανικούς πελάτες της χωρίς επιπλέον κόστος.

Η εγγύηση θα καλύπτει το ζημιές από υγρασία και ζημιές στην οθόνη.

Μετά την αγορά της συσκευής, οι πελάτες θα πρέπει να το δηλώσουν μέσω της υπηρεσίας e-Warranty στην ιστοσελίδα της Samsung.

Σε περίπτωση βλάβης οι χρήστες θα είναι σε θέση να δώσουν την συσκευή τους σε ένα εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών της Samsung.

Η Samsung υποσχέθηκε ότι το κέντρο εξυπηρέτησης θα αντικαταστήσει την οθόνη ή οτιδήποτε άλλο δωρεάν χωρίς χρέωση.

Οι πελάτες θα περιορίζονται σε δύο περιστατικά ανά περίοδο 24 μηνών, που μπορεί να είναι δύο για οθόνη, δύο για υγρασία, ή ένα περιστατικό από το καθένα.

«Αυτή η εγγύηση είναι ένας ακόμη τρόπος που η Samsung δείχνει τη δέσμευσή της στην εξυπηρέτηση του πελάτη με την εισαγωγή ως πρότυπο για το Galaxy S4 και θα επεκταθεί και σε άλλες συσκευές Samsung στους προσεχείς μήνες", δήλωσε ο Γιώργος Ferreira, Αντιπρόεδρος και Γενικός Διευθυντής της Samsung Electronics Αφρικής .

Η Samsung ανακοίνωσε ότι οι ακόλουθες χώρες θα λάβουν αυτή τη νέα εγγύηση:
  • Νότια Αφρική
  • Νιγηρία
  • Κένυα
  • Γκάνα
  • Σενεγάλη
  • Σουδάν
  • Τανζανία
  • Αιθιοπία
  • Ναμίμπια
  • Ζάμπια
  • Μαυρίκιος
  • Ουγκάντα
  • Κυανή Ivorie
  • Αγκόλα
  • Μποτσουάνα
  • Μοζαμβίκη
Θέλουμε να το δούμε και στην Ελλάδα αυτό και θα πρέπει να επιβραβεύουμε τέτοιες προσπάθειες από τις εταιρείες που σέβονται τον πελάτη τους.



Σχόλια