Loading...

Το Homescreen.me άνοιξε τις πόρτες του για όλους

  • Άρθρο του Neumann
  • at 7/24/2012 -

Εγώ θα είμαι ειλικρινής. Το ξέχασα εντελώς ότι υπήρχε το Homescreen.me. Αυτό συμβαίνει επειδή η ιστοσελίδα ήταν σε beta κατάσταση για δύο χρόνια, και έχω σταματήσει να το χρησιμοποιώ αφού φορτώθηκε αρχικά η αρχική οθόνη του iPhone μου πίσω το 2010.Έτσι, αφού διαπίστωσα σήμερα ότι Homescreen.me άνοιξε τις πόρτες του για όλους, μπήκα στο λογαριασμό μου. Βλέποντας τις κύριες εφαρμογές που χρησιμοποιούνταν για το iPhone 3GS μου εκείνη την εποχή έφερε πίσω μια πλημμύρα αναμνήσεων.
Υπάρχει κάτι πολύ προσωπικό για την αρχική οθόνη. Αντιπροσωπεύει τις εφαρμογές που είναι πιο ειδικές για σας. Αλλά αυτές οι εφαρμογές αλλάζουν με την πάροδο του χρόνου.
Το Homescreen.me είναι περίπου η ανταλλαγή και η ανακάλυψη αρχικών οθονών με όλους εμάς που λατρεύουμε τις i συσκευές μας!!
Η σελίδα ως υπηρεσία έχει μεγάλα περιθώρια βελτίωσης όπως για παράδειγμα η ενσωμάτωση του Twitter και αλλά, το σίγουρο όμως είναι ότι αξίζει να ανοίξετε ένα λογαριασμό και να μοιραστήτε και να εξευρενησετε τις αρχικές οθόνες iPhone και iPad από χιλιάδες χρηστές!!

Σχόλια

Αρθρογράφος

Άρθρο του Neumann

Gadget-ακιας με ιδιαίτερη προτίμηση στο κλειστό (?) τεχνολογικό οικοσύστημα της Apple...