Μετά από εννέα μήνες ερευνών για τις μεθόδους με τις οποίες συλλέγει η Google τα δεδομένα των χρηστών για εμπορικούς σκοπούς, η Ευρωπαϊκή Ένωση προτίθεται να διαμηνύσει στην εταιρεία να αλλάξει τις μεθόδους της.
Δώδεκα συστάσεις έχουν συνυπογράψει 24 από τις 27 ρυθμιστικές αρχές της ΕΕ, σύμφωνα με το Reuters, για να αποφευχθούν "μεγάλα ρίσκα" ως προς την ιδιωτικότητα των χρηστών. Το πρακτορείο ειδήσεων αναφέρει πως θα γίνει επίσημη ανακοίνωση για την επιστολή που περιέχει τις συστάσεις προς τη Google, σήμερα, Τρίτη.
Από τον περασμένο Μάρτιο, η Google συνδυάζει με σύννομο τρόπο τα δεδομένα από υπηρεσίες και sites που της ανήκουν, όπως το YouTube και το Gmail, για καλύτερη στοχευμένη διαφήμιση.
Οι ρυθμιστικές αρχές της Ευρώπης όμως, ξεκίνησαν έρευνα σχετικά με αυτή την κίνηση της εταιρείας, η οποία ανατέθηκε στη Γαλλική αρχή δεδομένων.
Οι μέθοδοι της Google δεν χαρακτηρίζονται παράνομες, αλλά "οι πρακτικές της θα πρέπει να τροποποιηθούν, όταν συνδυάζει προσωπικά δεδομένα χρηστών από όλες τις υπηρεσίες, αφού ο συνδυασμός σε τόσο μεγάλη κλίμακα εμπεριέχει υψηλό ρίσκο γα την ιδιωτικότητα των χρηστών", αναμένεται να αναφέρει η επιστολή.
Οι συστάσεις θα περιλαμβάνουν τα προσωπικά δεδομένα, το ιστορικό των περιηγήσεων από τους browsers, καθώς και τη συλλογή των γεωγραφικών δεδομένων και των πληροφοριών των πιστωτικών καρτών.