Το Facebook ετοιμάζει αλλαγές στην πολιτική διαχείρισης των δεδομένων των χρηστών του οι οποίες προβλέπουν πως θα μοιράζει τα δεδομένα μεταξύ των υπηρεσιών που του ανήκουν "για τη βελτίωση των υπηρεσιών".
Σύμφωνα με τη νέα πολιτική, τα δεδομένα αυτά θα μπορούν να χρησιμοποιηθούν για στοχευμένη διαφήμιση, ενώ αφαιρεί τη δυνατότητα ελέγχου αποστολής μηνυμάτων προς τους χρήστες από τρίτους. Αντί αυτού, η εταιρεία δηλώνει πως θα προσφέρει νέες επιλογές και φίλτρα για να βοηθήσει τους χρήστες στη διαχείριση των εισερχομένων μηνυμάτων τους.
Τι σημαίνει αυτό; Ότι καταρχήν, θα συνδυάζονται τα δεδομένα μεταξύ Facebook και Instagram, ενώ πλέον, θα μπορεί πρακτικά οποιοσδήποτε να στέλνει μηνύματα στους χρήστες και θα πήξουμε στα διαφημιστικά emails.
Οι νέοι όροι βρίσκονται σε δημόσια "διαβούλευση" και οι χρήστες μπορούν να σχολιάσουν και να εκφράσουν την άποψή τους. Το Facebook πάντως άλλαξε το σύστημα του βέτο που ίσχυε, αφού εάν οι χρήστες σε κάποιο ποσοστό τους ήταν αντίθετοι με κάποια πρόταση αλλαγής πολιτικής, αυτή δε θα προωθούνταν. Πλέον, το σύστημα άλλαξε προς όφελος της εταιρείας και οι αλλαγές πρόκειται να εφαρμοστούν.
Αναλυτικά, μπορείτε να δείτε τους νέους όρους σε αρχείο pdf στην αγγλική γλώσσα εδώ.