Η Apple μας έχει συνηθίσει με την επίσημη κυκλοφορία μιας νέας συσκευης να πουλάει αρκετά απο το πρώτο Σαββατοκύριακο όπως π.χ. :
- 3 εκατομμύρια νέα iPad το πρώτο Σαββατοκύριακο της κυκλοφορίας του.
- 4 εκατομμύρια iPhone 4s το πρώτο Σαββατοκύριακο της κυκλοφορίας του.
- 5 εκατομμύρια iPhone 5 το πρώτο Σαββατοκύριακο της κυκλοφορίας του.
Έτσι λοιπόν μένει να δούμε πως θα τα πάει το iPad Mini. Tα πρώτα σημάδια δεν είναι και τόσο ενθαρρυντικά για την νέα συσκευή της Apple και αυτό φαίνεται και από τις μικρές ουρές που συγκέντρωσε σήμερα έξω από τα Apple Store. Και αν για την Aμερική η πρόσφατη περιπέτεια με τον τυφώνα Sandy έκανε πολλούς να μην στηθούν με τις ώρες έξω από τα Apple Stores στην Ευρώπη οι ουρές δεν ξεπέρασαν τα 50 άτομα.
Ο αναλυτής Walter Piecyk της BTIG αναφέρει και όχι άδικα πως αν η Apple δεν καταφέρει να πουλήσει 3 εκατομμύρια iPad Mini μέσα στο Σαββατοκύριακο θα είναι αποτυχία για την εταιρεία και θα αναδείξει το γεγονός πως δεν υπήρχε η ζήτηση και η ανάγκη για ένα τέτοιο προϊόν από την Apple.
We believe Apple’s first weekend sales of the iPad Mini needs, at a minimum, to top the 3 million first weekend sales of the iPad 3 in order to demonstrate that the management team can execute on ramping supply of new products and to provide some evidence that there is adequate demand for a smaller iPad at these price points.
It’s understandable that our peers and perhaps some investors may have lower expectations given the string of disappointments and falling EPS estimates under the new and changing management team.
However, we believe 3 million units is an appropriate bogey given that the Mini is being launched in nearly 3x the number of markets than the iPad 3, is at a much lower price point and sold out of pre-ordered product deliverable this weekend. The hurricane could impact first weekend in-store sales but all the pre-orders should be able to be booked as sales based on shipped date, not delivery date.