Φαίνεται πως η Apple και η Microsoft βρήκαν άλλο ένα πεδίο για να συγκρουστούν!! Σύμφωνα με το site TheNextWeb, η Apple μπλοκάρει το update της εφαρμογής Skydrive για το iOS. Ο λόγος είναι η διαφωνία μεταξύ των δυο εταιριών για την καταβολή του 30% των εσόδων από την εφαρμογή στην Apple.
Η εφαρμογή είναι διανέμεται δωρεάν από το AppStoreπροσφέροντας χώρο 7GB για την αποθήκευση αρχείων στο cloud. Εάν κάποιος χρήστης επιθυμεί περισσότερο χώρο θα πρέπει να εγγραφεί στην υπηρεσία και να πληρώνει μια συνδρομή. Η εγγραφή αυτή γίνεται μέσω του browser, αφού ανοίξει ο χρήστης το link μέσα από το app (με παρόμοιο τρόπο γίνεται σε όλες τις πλατφόρμες που είναι διαθέσιμο το Skydrive).
Η Apple, λοιπόν, υποστηρίζει ότι θα πρέπει να της καταβάλει η Microsoft το 30% των εσόδων, από αυτές τις εγγραφές που γίνονται μέσω της πλατφόρμα της (η Appleπαίρνει το 30% των εσόδων από κάθε εφαρμογή που πωλείται στοAppStore). Όμως, εάν γίνει έτσι, τότε θα πρέπει να της καταβάλουν το 30%, κάθε φορά που κάποιος πληρώνει την συνδρομή, ασχέτως αν συνεχίζει να χρησιμοποιεί το Skydrive από κάποια συσκευή τηςApple ή όχι. Π.χ. αν ενεργοποιήσω αυτή την υπηρεσία στο iPhone, και μετά από λίγο καιρό “μεταναστεύσω” στο Android ή ταWindows Phone, θα πρέπει η Microsoft να πληρώνει το 30% όλων των μελλοντικών συνδρομών μου στην Apple επειδή ενεργοποίησα την συνδρομητική υπηρεσία σε συσκευή τηςApple.
Σε παρόμοια κατάσταση είχε “μπλέξει” και το Dropbox, όταν πρωτοεισήγαγε την δική του συνδρομητική πλατφόρμα. Σε εκείνη την περίπτωση, το Dropbox υπέκυψε και κατέβαλε το 30% των εσόδων.
Τώρα βέβαια δεν ξέρουμε τι θα γίνει, αφού “μάχονται” οι δυο γίγαντες, και μάλιστα με αρκετό πείσμα και από τις δυο μεριές!!
Σε αυτόν τον “καυγά” έχουν μπλέξει και οι developers που χρησιμοποιούν την SDK του Skydrive στις εφαρμογές τους, με αποτέλεσμα αυτές να μην γίνονται δεκτές στο AppStore.
Σύμφωνα με το AllThingsD, μέσα σε αυτή τη διαμάχη θα μπλεχθούν και οι εφαρμογές του Office, που η Microsoft σκοπεύει να φέρει στην πλατφόρμα iOS με την μορφή συνδρομής.
Το μόνο σίγουρο είναι ότι, απ’ όλη αυτή την κατάσταση, αυτοί που χάνουν είναι οι χρήστες, τους οποίους, πασχίζουν με κάθε τρόπο να προσελκύσουν και οι δυο πλευρές!!