Σύμφωνα με ρεπορτάζ, το Facebookβρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την αγορά από τη Microsoft της πλατφόρμας διαφημίσεων Atlas, κάτι που αν συμβεί θα αλλάξει το τοπίο τής online διαφήμισης.
Από τη Facebook βλέπουν την εξαγορά της πλατφόρμας Atlas ως το αντίδοτο για να ανταγωνιστούν το διαφημιστικό δίκτυοDoubleClick της Google.
Εφόσον προχωρήσει η συγκεκριμένη επιχειρηματική κίνηση, τότε το Facebook θα αποκτήσει τεράστια ισχύ στη διαφημιστική αγορά, αφού ήδη έχει στη διάθεσή του τα στοιχεία από τους εκατοντάδες εκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες, δηλαδή καταρχήν τα emails, αλλά και τις διευθύνσεις και τα τηλέφωνα, όσων τα έχουν καταχωρήσει.
Οι δύο εταιρείες δεν έχουν κάνει την παραμικρό σχόλιο σχετικά με όσα ακούγονται για τη διαπραγμάτευση.
Η Microsoft ξόδεψε για την αγορά της εταιρείας τού Atlas 6 δισεκατομμύρια δολάρια το 2007 και εδώ και καιρό θέλει να την πουλήσει.