Μπορεί η θέση της Nokia στην αγορά των smartphone να μην είναι η καλύτερη δυνατή αυτή τη περίοδο, παρόλα αυτά το τμήμα Location and Commerce (αυτό δηλαδή της χαρτογράφησης) έχει αναπτύξει πολύ καλή φήμη.
Η Toyota είναι η πιο πρόσφατη μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία που θέλει να πληρώσει ένα σημαντικό ποσό για να αποκτήσει και να εγκαταστήσει το Local Search της Nokia στα συστήματα infotainment, που θα διαθέτουν τα νέα της μοντέλα.
Ο ιαπωνικός αυτός κολοσσός σχεδιάζει να έχει το συγκεκριμένο λογισμικό εγκατεστημένο στα οχήματα της, σε Ευρώπη, Ρωσία και Μέση Ανατολή στις αρχές του 2014. Την ίδια στιγμή, οι δύο εταιρείες συμφώνησαν να εργαστούν από κοινού καλύτερη δυνατή ανάπτυξη του λογισμικού πλοήγησης Here.