Κι όμως, ο Thorsten Heins αποφάσισε να σταματήσει να αγνοεί το πιο δημοφιλές smartphone του κόσμου επισημαίνοντας ότι το Interface του είναι 5 ετών, άρα… παλιό.
Και μόνο το γεγονός ότι ο Heins αναφέρθηκε ονομαστικά στην Apple και το iPhone θα μπορούσε να είναι από μόνο του «είδηση». Τα στελέχη της πρώην RIM και νυν BlackBerry απέφευγαν συστηματικά οποιαδήποτε αναφορά σε ανταγωνιστές τους. Ο Heins όμως είναι εκεί που δυνητικά μπορεί να βρεθεί οποιαδήποτε εταιρεία τεχνολογίας πολύ εύκολα. Από εκ των κορυφαίων κατασκευαστών του κόσμου, η εταιρεία του τώρα ξανασυστήνεται στους καταναλωτές από την αρχή με ένα εντελώς καινούριο λειτουργικό και με εντελώς καινούρια smartphones.
Λέει, όμως, στην Australian Financial Review:
Η Apple έκανε φανταστική δουλειά εισάγοντας τις συσκευές αφής στην αγορά. Έκαναν φανταστική δουλειά με το user interface και το design τους είναι εμβληματικό. Υπάρχει λόγος που είναι τόσο επιτυχημένοι και πρέπει να το παραδεχτούμε και να το σεβαστούμε. Όμως, με όλο το σεβασμό, το user interface είναι τώρα 5 ετών. Ο ρυθμός που οι εταιρείες καινοτομούν σε αυτή την αγορά είναι τόσο καταιγιστικός που, αν δεν το κάνεις κι εσύ, διατρέχεις τον κίνδυνο πολύ γρήγορα να αντικατασταθείς». Και καταλήγει «H ιστορία επαναλαμβάνεται».
Έτσι βλέπει την Apple ο Heins. Ως μία RIM του παρόντος. Σκεφτείτε μόνο πως, ότι είναι η Apple τώρα, ήταν η RIM το 2000. Μπορεί να μην ήταν ο πρώτος κατασκευαστής στον κόσμο, με τη Nokia να κατέχει αυτή τη θέση, αλλά τα BlackBerry ήταν status symbols, ήταν αξιόπιστα και αγοράζοντας από όλους όσους ήθελαν ένα καλό, ασφαλές και αξιόπιστο τηλέφωνο. Και όλους όσους μπορούσαν να το αγοράσουν. Οι καιροί άλλαξαν όμως, καθώς η RIM μέχρι πρόσφατα αποφάσισε να οδηγεί τον δικό της μοναχικό δρόμο προς την παράδοση, αγνοώντας την συνέχιση της καινοτομίας. Και τώρα που εισήγαγε μία ολοκαίνουρια πλατφόρμα και φανταστικές συσκευές, παλεύει να τις καθιερώσει.
Αν μη τι άλλο λοιπόν, η Apple, έχει παράδειγμα προς αποφυγή. Άρα έχει και επιλογή.