Loading...

Το iOS στην κορυφή του αγοραστικού ενδιαφέροντος

  • Άρθρο του Neumann
  • at 7/22/2012 -



Το Opera δημοσίευσε την πρώτη του έρευνα την εβδομάδα που μας πέρασε, με θέμα την ανάλυση της επιρροής που έχουν στους ανθρώπους οι διαφημίσεις διαφόρων λειτουργικών κινητής.
Όπως θα περιμένατε το iOS της Apple ήταν στην κορυφή. Παρά την αυυξητική τάση των Android στο μερίδιο αγοράς οι χρήστες του διαδικτύου φαίνεται να ενδιαφέρονται περισσότερο για τις συσκευές της Apple…
Σύμφωνα με την έρευνα η οποία διεξήχθει σε πάνω από 35δισεκατομμύρια απόψεις χρηστών ανά μήνα, στο iOS αναλογεί το 61% των διαφημίσεων κινητής στο τελευταίο τρίμηνο. Το Android ήρθε δεύτερο με 26.56%, και όλοι οι υπόλοιποι μετά με μονοψήφια νούμερα.

















Όπως μπορείτε κ εσείς να δείτε, τα δεδομένα για τις υπόλοιπες εταιρείες πέραν των δυο πρώτων είναι μάλλον θολά και αβέβαια. Για παράδειγμα τα Android και iOS συγκέντρωσαν πάνω από 70% της συνολικής κίνησης στις διαφημίσεις κινητής από ότι RIM και Windows Phone που τελικά δεν κατάφεραν να ξεφύγουν από το μονοψήφιο ποσοστό ακόμη και αν προσθέσουμε και των δυο.
Αν και όλα αυτά μπορεί επιφανειακά να σας φαίνονται βαρετά, η επίδραση των διαφημίσεων κινητής είναι ένα πολύ σημαντικό κομμάτι για τους κατασκευαστές των λειτουργικών συστημάτων. Πολύ μεγάλα ποσά διακινούνται από κορυφαίους κατασκευαστές προκειμένου να μπορέσουν να αυξήσουν το ποσοστό τους. Το Opera δηλώνει πως το κομμάτι της διαφήμισης πέρσι τους απέφερε κέρδος που ξεπερνούσε τα $240 εκατομμύρια.
Απλά να θυμάστε πως αυτό είναι το πρώτο κομμάτι της έρευνας του Opera και δεν καλύπτει την συγκεντρωτική κίνηση σε όλον τον ιστό. Σίγουρα όμως είναι ένα πολύ αντιπροσωπευτικό δείγμα δεδομένου του μεγέθους της εταιρείας.

Σχόλια

Αρθρογράφος

Άρθρο του Neumann

Gadget-ακιας με ιδιαίτερη προτίμηση στο κλειστό (?) τεχνολογικό οικοσύστημα της Apple...