Ο αλγόριθμος της Google που καθορίζει πώς κατατάσσονται τα αποτελέσματα αναζήτησης, εξελίσσεται συνεχώς. Ωστόσο, ένα στοιχείο είναι σαφώς σημαντικό: ο τρόπος με τον οποίο «κινείται» η επιχείρησή σας στο Google+.
Έτσι, σε περίπτωση που οι 250 εκατομμύρια χρήστες, 150 εκατ. εκ των οποίων είναι ενεργοί, δεν είναι αρκετός λόγος για να σας δελεάσει να ενσωματώσετε το Google+ στη διαδικτυακή στρατηγική μάρκετινγκ, σίγουρα η υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης είναι ένας σημαντικός λόγος να ασχοληθείτε. Αυτό και το γεγονός ότι η Google προσθέτει πάνω από 10 εκατομμύρια νέους χρήστες κάθε μήνα.
Αν και η Google δεν έχει βγει να πει πως ακριβώς επηρεάζει το Google+ το SEO, οι εμπειρογνώμονες των κοινωνικών δικτύων, έχουν αρκετά καλή γνώση για το πώς αυτό λειτουργεί. «Η Google χρησιμοποιεί τον αριθμό των shares του +1, και τη γενική δραστηριότητα στο Google+ ως παράγοντα κατάταξης στα αποτελέσματα των συνδεδεμένων χρηστών», δήλωσε ο Mike Arnesen, ανώτερος αναλυτής SEO στη SwellPath. «Αυτό επεκτείνεται ακόμα και στο δεύτερο βαθμό, ώστε οι φίλοι των φίλων σας να επηρεαστούν όταν κάνετε κλικ στο +1 σε σελίδες».
Κανένα από αυτά δεν σημαίνει ότι θα πρέπει να πάτε στο Google+ να κάνετε κάτι. Παρόμοια με τα κουμπιά στο Facebook και στο Twitter το +1 στον ιστότοπό σας, επιτρέπει στους πελάτες σας να συστήσουν την ιστοσελίδα ή δημοσιεύσεις του blog σας. Και ο Arnesen επιμένει ότι το κουμπί +1 θα πρέπει να έχει προτεραιότητα σε σχέση με άλλα κοινωνικά δίκτυα. «Έχοντας το Google +1 στην ιστοσελίδα σας είναι πολύ πιο σημαντικό από το Facebook Share ή το κουμπί “Like”», δήλωσε.
Σε περίπτωση που θέλετε να πάτε την επιχείρησή σας ένα βήμα παραπέρα, θα πρέπει να συμμετέχετε περισσότερο στα κοινωνικά δίκτυα. Μπορείτε να ξεκινήσετε συμπληρώνοντας τα στοιχεία σας στη τοπική σελίδα Google+, ιδίως φροντίζοντας να είναι γεμάτη με σχετικές λέξεις-κλειδιά. Μην επαναπαύεστε στο γεγονός ότι έχετε ήδη μια σελίδα στο Google Places. Η Google μεταφέρει όλες τις σελίδες των Places πάνω στις Local (Τοπικές) σελίδες, οπότε αν έχετε ένα έχετε και το άλλο.
Στη συνέχεια θα πρέπει να δημιουργήσετε μια ομάδα οπαδών, με τον ίδιο τρόπο που κάνατε με το Facebook ή το Twitter: μέσω της διαδραστικότητας με τους άλλους. «Μοιραστείτε πράγματα, για τα οποία το κοινό σας ενδιαφέρετε, κάντε +1 σε δημοσιεύσεις που οι φίλοι σας μοιράζονται, σχολιάστε τα share τους» είπε ο Arnesen. Ωστόσο, αποφύγετε να ζητάτε επισημάνσεις με το +1, όπως θα ζητούσατε για το Facebook Like. Ο Arnesen υποστηρίζει ότι, «Οι χρήστες στο Google+ φαίνεται να είναι περισσότερο διστακτικοί να συνεργαστούν με brands γιατί έτσι θέλουν, απλά». Αντ ‘αυτού, προσπαθείστε να τους δώσετε λόγους, έτσι ώστε να σας υποστηρίξουν και τότε μάλλον θα τα πάτε καλά.
Δεν υπάρχουν κανόνες που ή το πόσο συχνά να δημοσιεύσετε περιεχόμενο ή να μην δημοσιεύσετε, σύμφωνα με τον Arnesen, αλλά ο ίδιος συνιστά να δημοσιεύετε μερικές φορές την ημέρα κατά τη διάρκεια των εργάσιμων ημερών.
Αυτό που είναι πιο σημαντικό, είναι να βεβαιωθείτε ότι μοιράζεστε κάτι περισσότερο από περιεχόμενο που αφορά μόνο την επιχείρησή σας. Ο Arnesen συνιστά μια αναλογία 1:4 ή 1:3 μεταξύ δικού σας περιεχομένου και περιεχομένου από εξωτερικές πηγές. Ανεξάρτητα από την πηγή, οι αναρτήσεις με εικόνες κάνουν πάντα καλύτερη εντύπωση, από εκείνες χωρίς. Είναι πιο ελκυστικές οπτικά και θα σας φέρουν περισσότερα +1.
Εάν ξεκινήσετε με αυτά τα βασικά, θα έχετε μια ακμάζουσα σελίδα σε πολύ λίγο χρόνο και θα είστε σε θέση να επεκτείνετε την διαδικτυακή κοινωνική κατάσταση στο Google Events και στο Google+ Hangouts.